Tuesday, August 2, 2016

10 Day Ashtanga Yoga Intensive in Karma Studio


Moi! I came back to California from Turku, Finland. Thank you everyone who came to practice with me. Special thanks to Jatta for hosting. It was a wonderful 10 days! I hope to see you all again soon. Kiitos!


フィンランドでの10日間アシュタンガヨガ・インテンシブコースを終えカリフォルニアに戻ってきました。クラスに参加下さった皆さんありがとうございました!フィンランドの皆さんは優しく、シャイだったり、とても繊細に他者やその場の雰囲気を感じ取るところなど日本人に近いものを感じました。そして皆さんが大好きです。また会える事を楽しいにしています!私を招いて頂きシャラのオーナーのヤッタさんありがとうございました!キードス!