Monday, May 7, 2018

Teacher Training in Nagano


ご参加下さった生徒の皆さん、ありがとうございました!そして、皆さんへの温かい配慮とこのコース開催を支えて下さった理絵さんに感謝いたします。また開催場の吉祥院の女将さんとスタッフの皆さんありがとうございました。

師ティムミラーから受け継いだアシュタンガヨガを私の実践を通し皆さんとシェア出来た事に深い感謝の気持ちと共に、今後の皆さんの人生に役立って頂けたらとても嬉しく思います。

遠くから、また長い時間、私と過ごして頂き、私自身とても素晴らしい時間を過ごせた事に深く感謝しています。皆さんが大好きです!(^^)

Thank you all for joining to my training from all over in Japan and foreign country. Special thanks to Rie for supporting. 
I am pleased that I could share the Ashtanga Yoga learned from my Guru Tim Miller with all of you through my practice and am very happy if it will be helpful for your life in the future.
I'm deeply grateful to have had a very special time myself. 

Big love to all, 






















観光




















TTについてRingo Yoggyのブログ
https://ameblo.jp/ringoyoggy/entry-12374252263.html